dilluns, 3 de març del 2008

Calon FM

Hola a tothom!

Avui us informaré sobre el meu lloc de treball a Wrexham, i penjo fotos del "launching day", el llançament de l'emissora. Per començar diré que treballo a Calon FM, emissora de ràdio inclosa dins el campus de NEWI, North East Wales Institute. Dissabte dia 1 de març van començar una nova "era", i fan un programa cada dia de 12h a 14h del migdia. La resta és música, però està prou bé.

Dissabte doncs, vaig haver de treballar. Em van donar una samarreta i una jaqueta corporativa i apa! :P Per sort, i per fer-ho més divertit, l'Alba va venir a ajudar-me.

Aquí podeu veure el meu lloc de treball, el meu ordinador (amb disquetera i tot! :P) i la meva cadira, des d'on consulto el correu, us envio mails, m'informo de tot el que passa a Flix gràcies als blogs i fotologs flixancos... :P

Aquí teniu el cartell de l'emissora. Uns colors una mica "cantons", sí, però és que aquests britànics són així...

Els meus jefes!!! :P L'Oliver i la Nadira. Ell és ex-leonardo i alemany, i ella treballava a la BBC gal·lesa i ara és la "manager" de Calon FM.

I això és de pocs minuts abans de les 12 del migdia! Primeres paraules a punt...

Tot i haver de treballar en dissabte la cosa va estar prou bé. I a la nit hi va haver una festa de compensació!!! Però això ja és una altra història... :P

Us passo també la web de la ràdio, on podeu veure fotos, consultar la programació, i ben aviat em sembla que es podrà escoltar! Ja us avisaré, perquè potser sentireu la meva veu, i en anglès! Cosa que no té preu... :P

http://www.calonfm.com/

Besitos a tothom!

3 comentaris:

Poblado ha dit...

Hola carinyo.Ja era hora que actualitcesis lo blog, ja tenia los videos molt vistos.Petonets de la mama.

Anònim ha dit...

Wei!! acabo de conestar el mail, i estes fotos me son familiars...(pel facebook), enrecordat de "xurrimangar" merchandising!!
i si!! te volem escoltar speaking english!! (very well fandango) ;p

petoneeeeeeeeeeets!!

Marià Hierro ha dit...

Espero que et vagi bé, l'ambient sembla agradable.