dijous, 7 de febrer del 2008

Aprenent a cuinar...

Hola a tothom!!!

Ja torno a ser aquí, avui per fer-vos una classe pràctica de cuina i cultura gal·lesa. Abans però, us ensenyo una foto del que vaig sopar ahir a la nit!!!

Sí, sí. Ho heu vist bé. Una paella que no té res a envejar a moltes paelles de xiringuito de platja. Qui m'ho havia de dir que menjaria paella bona a Gal·les!!! El problema és que d'això en diuen "spanish food", i nosaltres d'spanish en tenim poc, però bueno!! No és gravy (una salsa marró que posen amb tot), i ja és un pas!

Lo de la classe de cuina ja és una altra qüestió. Els que em coneixeu més sabreu que la cuina i jo no és que siguem massa amigues. Però quan es tracta de fer el tonto i a sobre preparar un postre... :P No hi ha qui em guanyi!!!

Us poso en situació: dimarts de carnaval, o sigui abans-d'ahir, a UK és Pancake Day, que vindria a ser com el nostre Dijous Jarder (llarder o gras per als no flixanco-parlants). Després comença alguna cosa similar a la Quaresma. Doncs aquest dia fan pancakes, com unes crepes dolces, amb xarop (sirope) de xocolata, maduixa, auró (maple en anglès, arce en castellà)... La "mama" de la Laura i meva ens va deixar preparat el líquid i nosaltres només el vam haver de fregir i "emplatar", però ho vam convertir en tot un espectacle.

Finalment, i després de barallar-me amb el Premiere... l'Andrés m'ha ajudat a aconseguir un vídeo decent per penjar, que no ocupés massa i que es veiés bé. Aquí teniu la classe!!!

Besitos a tothom!

2 comentaris:

Adria Salvado ha dit...

Ja veig que haurem de fer més duna classe, ja que, a part del photoshop, necessitaras saber com "jugar" amb els codecs i tamanys dels videos per a no tenir problemes a l'hora de penjar-los al Youtube i que conservin la màxima qüalitat! :P
A que t'ha fet ilu el comentari, que encara que no en tinguis, la gent segur que es mira al blog cada dia! Petons desde Barcelona, altre cop.

Laia ha dit...

Ets ultrasònic Adrià!! Ahir et teníem aquí i avui ja has escrit comentaris i enviat fotos. Molt bé!!!

Ah, avui lo del vídeo ho he aconseguit amb una mica d'ajuda... Però amb mi faràs el negoci de la teva vida entre el photoshop i programes diversos...

Merci pel comentari!! Espero que no sigui l'últim ;)

Petonets des de Llangollen!