dimarts, 19 de febrer del 2008

La meva nova casa

Hola a tothom!

Torno a actualitzar. Avui millor que l'altre dia, que tot i que tampoc estic gaire inspirada, penjo fotos!!! Aquí teniu la meva nova casa, a Wrexham. Aprofitant que aquests dies fa solet he fet unes fotos a la llum del dia (el més probable és que la majoria de dies vegi la casa entre gotes de pluja, així que s'ha d'aprofitar el sol!!!).

La primera foto és de la façana, i la segona del jardí vist des de la meva habitació. No s'aprecia però dalt de tot del jardí tenen dues mascotes: dos pollastres!!! :P Jejeje! De moment només els conec a distància, però he d'anar a fer-los fotos d'aprop.

Aquí visc amb el Gilbert i l'Anna, una parella jove i molt i molt esportista. Tot el dia corren, neden, van en bicicleta... Sempre entrenen! I també són molt enrotllats, i em conviden a pizza, i xerren amb mi i m'expliquen coses...

Jo crec que en només una setmana ja se m'han enganxat coses d'ells... i és que avui he anat a fer aeròbic!!! :P Estic baldada! Però el tema del gimnàs ja us l'explicaré un altre dia...

Besitos a tothom!