diumenge, 13 de gener del 2008

1r dia superat!

Hola a tothom!!! De moment ningú té l'adreça d'aquest blog, però espero que d'aquí a poc em vagi visitant força gent.
Faig explicació, perquè molta gent no sabrà ni qui sóc ni què faig a Gal·les. Sóc Laia (la Poblado per als amics :P), i m'estic a Gal·les des d'ahir al migdia. Ara mateix porto just un dia d'aventura. M'han concedit una beca Leonardo per viure durant 4 mesos a Gal·les, des d'ahir i fins el dia 3 de maig. El primer mes estudiarem anglès i els altres 3 mesos ens buscaran una feina, teòricament relacionada amb allò que hem estudiat (pels despistats, en el meu cas és Comunicació Audiovisual). Ah, no us estranyeu si parlo en plural. Els Leonardos no anem mai sols, i jo he vingut a Gal·les amb 9 companys més.

De moment us poso algunes fotos de la casa on ens han acollit a mi i a la Laura (són una mica pijos, però tenen Internet! :P).

El menjador de la casa
La casa des de fora (la segona finestra de l'esquerra és la nostra habitació)

La cuina

La terrassa

El menjador amb les súper vistes de tot el poble

Com podeu veure tot és molt xulo. Un dia que tinguem l'habitació ordenada ja us l'ensenyaré :P

Besitos a tots!

10 comentaris:

Poblado ha dit...

Estrenarem els comentaris.

Si es que vas neixer en una flor al ...

Espero que gaudeixis de l'ocasió i en trguis alguna cosa de profit.

Petonets.

Anònim ha dit...

eiiiii

pues si q mole la casa esta n?? ara falte que la familia sigui tan guai com la casa, q cuca!! jijiji

weno, malegro molt q tot vagi viento en popa, molts petons wapa

Patri

Anònim ha dit...

Des q ets leonarda t'has fet blog i tot!!!jeje.
M'he connectat al skype per si et veia però no he tingut la sort de trobar-te!
Per aquí mb però estic d'estudiar fins... jeje.
La casa gairebé és tant bonica com els nostres pisos cutres de la resi (thornly park)per a q no ho coneixen!
molts petonets i ja ens aniràs informant!
laia

Anònim ha dit...

joder sister si k t cuides n? me mole mol lo puesto este, potse ni traem algo d profit d k hagis marxat. i si, t trobare a falta tonteta

cuidat mol val?

muaks

Anònim ha dit...

Hola guapi,
Jo també volia contribuir a que la llista de comentaris sigui més llarga. Només dir-te que estic molt contenta de que les coses et vagin tan bé. Aprofita cada moment ok? T'ho dic jo que se una "mik" de que va.
Un petonàs guapa

Laia ha dit...

Jo també comento...
Pues res...com tots, xafardejant, he fet cap aquí i la veritat és que estes oportunitats molen molt. S'han de disfrutar, i si és en una casa tan fashion com a la que estas... millor! Pero vaya casa...
Sort!
Laia3

P ha dit...

Et desitjo una molt bona estada.

Pere

Roser ha dit...

Hola amor!!!!
Me'n alegro moltissim que estiguis bé!!!! I quina caseta, no???

Per cert a veure si m'agregues a l'Skipe que jo no t'he trobat, la meva adreça és: jo_mateixa, suposo...

Molts besitos i cuida't!!!

PD: el dia 2 vaig a veure la Plaça del Diamant!!!!
Ja té contaré!!!

Dora Cervelló ha dit...

Que tinguis molta sort en aquesta nova experiència, i als de la casa els hi pots dir que si volen passar unes vacances a Flix, els hi fem un canvi que la nostra també té vistes a tot el poble i s'hi veu motla boira.
Una abraçada i aprofita el temps.

Anònim ha dit...

Ostras Laia quina enveja (sana) que em fas. Fes el favor d'aprofitar-ho i ja saps lo que te vaig dir. Això pot ser el començament d'un desprès. Un petonas enorme.
Cristina (ràdio)