dijous, 17 de gener del 2008

El test de Roser

1 - Agafa el llibre que tinguis més a prop, vés a la pàgina 18 i escriu la línia 4: ...tegoria d'amic per afavorir la meva confiança-. Fins ara es dedicava...

2 - Si estires el teu braç dret, què arribes a tocar? El meu pijama, la càmera de fotos, els meus dos mòbils (és el que té tenir-ne un de català i un de gal·lès... :P) i la barana de la llitera.

3 - Què ha estat l’últim que has mirat per la televisió? Aquest matí mentre esmorzava un programa força estrany d'una televisió anglesa.

4 - Sense mirar, quina hora és? Les 19:30h.

5 - Ara mira, quina hora és? Les 19:45h.

6 - Deixant a un costat l’ordinador, què escoltes? La meva "host family" (família d'acollida), que fa el ruc a la cuina, i la meva companya d'habitació, que xerra pel mòbil.

7 - Quant de temps vas estar fora el dia que vas estar més temps al carrer? No ho sé, probablement he arribat a estar un dia sencer pel carrer, o gairebé, per Festes Majors, l'ermita o dies similars...

8 - Abans d’estar escrivint al bloc, que estaves fent? Xerrar pel messenger amb alguns amics i actualitzar el fotolog.

9 - Què portes posat ara mateix? Texans, una samarreta de tirants marró i un jersei de forro polar fucsia.

10 - Vas somiar ahir? Suposo però no ho recordo.

11 - Quan de temps vas estar rient l’últim cop que vas riure? Molt!!! Crec que va ser abans-d'ahir al pub on vam fer el quiz uns quants Leonardos... Quin perill...

12 - Què hi ha a les parets de l’habitació on estàs? Un mirall. I a les parets res més... És una habitació força petita i la tenim plena de trastos, però a les parets no hi ha res més.

13 - Has vist alguna cosa estranya últimament? Aquí a Gal·les i Llangollen en concret, unes quantes. Per exemple, uns hippies cuinant una sopa en un foc a terra dins un pub anglès. Força peculiar.

14 - Quina és la última pel·lícula que has vist?
Diria que "Entrecopes", poc abans de marxar cap a Gal·les, però és una d'aquelles que us podeu estalviar...

15 - Si et fessis multimilionari de la nit al dia... què compraries? Probablement algun viatge exòtic, i també estalviaria una part, que mai se sap...

16 - Alguna cosa sobre tu: Qualsevol? Doncs que estic vivint a Llangollen gràcies a una beca Leonardo i estic coneixent bona gent, molt bona gent.

17 - Si poguessis fer alguna cosa al món, independentment de la política, què faries? Tot el que pugui fer feliç la gent que m'envolta.

18 - T’agrada ballar? Sí!!! Tot i que la majoria de vegades costa trobar la parella adequada... :P

19 - Què en penses d’en George Bush? No penso sobre persones com ell... no val la pena...

20 - Imagina que, per reacció espontània, tens una nena; quin nom li posaries?
Potser Júlia... no ho sé, mai he trobat un nom de noia que m'entusiasmi...

21 - Imagina que, en comptes de tindre una nena, tens un nen, quin nom li posaries? Marc, aquest sí que el tinc clar!

22 - T’agradaria viure a l’estranger? Ja hi sóc!!! Val com a resposta?

23 - Què t’agradaria que et digués Déu quan arribis al cel? Ah, que quan arribes al cel et rep Déu "in person"?

24 - Indica el nom de les cinc persones nominades per a fer aquest test:
Com molts ja sabreu, jo mai nomino ningú. Si algú el vol fer és lliure de fer-lo.

1 comentari:

Jordi ha dit...

Hi havia dues vegades -una per cadascuna-... dues mosses en dos pobles de dos països -un sense seleccions oficials i l'altre sí- que tenien mooolt poca feina, i s'entretenien a fer testos! (Ara que ja fa dies que tenim carnet, ho enyoràvem, eh?). De l'últim dels quals es dedueix que a Gal·les hi fa calor.
Què dius de bo, Laieta? Ja anirem llegint els teus progressos.
J.