dissabte, 15 de març del 2008

Coses diverses

Hola a tothom!!!

En vista que les visites familiars no us inspiren a deixar comentaris, actualitzaré amb coses més "professionals".

Abans però, us ensenyaré la solució d'emergència que em permet tenir ordinador (tot i que la pantalla del meu portàtil hagi decidit morir).

Una gran i vella pantalla d'ordinador connectada al portàtil!!!! En fi, quins muntatges... tot per no quedar-me incomunicada de tots vosaltres!! El portàtil ha deixat de ser-ho, que ara necessito el monitor, però sempre serà millor això que res!

Ara anem a coses més interessants, i és que amb un mes a Wrexham ja ens hem fet famoses!!! L'Alba i jo ja sortim al diari! Jajaja! És una de les recompenses d'haver de treballar en dissabte...

Aquí em podeu veure amb l'Arguiñano de Gal·les, un cuiner simpàtic i catxondo a qui vaig entrevistar la setmana passada. Sembla mentida però sóc capaç d'entrevistar gent en anglès!!! :P

I aquesta foto és a l'estudi de la ràdio. Ja m'han fet parlar dues vegades en directe!!! Clar, la guiri que intenta parlar en anglès els fa gràcia... :P El del meu costat és el Dave, un noi cec a qui li encanta la ràdio i que fa un programa sobre cinema, televisió i teatre. Per flipar!!! Aquesta setmana vaig anar al cine amb ell i és al·lucinant com ho entèn tot sense veure res de res.

Aviam si això us anima a escriure comentaris, eh?

Besitos a tothom!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Laieta carinyo! m'encanta veure que estàs tant bé i que fas coses tant interessants. A tu ja no hi ha ningú que t'aturo. Que consti que tot i que no et deixo comentaris et segueixo i estic pendent. Amb moltes ganes de poder escoltar-te en anglès,jajaja. ja som molts els que ho esperem. Una abraçada enorme!
CRISTINA

Eivi ha dit...

Wooo,Laieta, com triomfes!

I jo aquí a Madrid, corregint les sinopsis de La 2... En fi, ja m'arribarà el meu moment, suposo....

Petons des de Can Mandril!

Roser ha dit...

Mare és que tot ho vols eh??? No mos deixes temps per llegir-te, has de fer com jo, que només actualitzo un cop al mes... jajajjajaajaj

Ec això de que un cec faigo critiques de cine m'encanta. Tot és possible!!!!
Ale carinyo
Molts petons

Anònim ha dit...

Holaaaaa!!!
d'aquí no res ja te veig fugint dels paparazzis (o sigui dels teus compañs de professió) i firmant autógrafs!! no faigos la feina massa ben feta a ver si no te dixaràn tornar!!
si xale ella!!

muxus