dijous, 13 de març del 2008

Visita de la family!!!

Hola a tothom!!!

Després d'uns quants problemes informàtics (i d'haver trobat una solució per aguantar els menys de dos mesos que em queden a Gal·les) puc tornar a actualitzar!!! :D

La veritat és que darrerament no estem fent gaires coses interessants perquè només anem a la feina, quedem per fer una cervesa o, com a molt, sortim un dissabte a la nit. Poca cosa a explicar.

L'únic que ens alegra l'existència aquí són les visites!!! I jo vaig tindre visita familiar el cap de setmana passat. Amb Manuel, Sole i Jordi per Liverpool! Aquí els tres davant la Caverna, el primer pub on van tocar els Beatles.

Aquí amb el súper-lamb-banana!!! Si més no original, no?

I aquí amb Eleanor Rigby, la de la cançó dels Beatles.

La visita va estar molt bé, vam fer molt el guiri, i a més em van portar tot de menjar bo de casa, de les iaies... i fins i tot la mona dels padrins!!! Si és que aquesta família meva està en tot.

Després de veure'ls va ser durillo tornar a la rutina dilluns, però casi sense adonar-me'n ja ha passat una setmana més. I d'aquí a 7 setmanes tornaré a ser a casa!!! Així que ara em toca aprofitar per aquí.

Ah, la meva landlady ha comprat la crema catalana de què us parlava l'altre dia!!! Ja us explicaré quin gust té...

Besitos a tothom!