dimarts, 18 de març del 2008

El sopar ideal

Hola a tothom!

Avui us donaré la recepta per fer el sopar ideal. Aquí a Gal·les els estem posant de moda i en fem molt sovint!! Espero seguir en la mateixa línia quan tornem a casa...

Apunteu?? Necessitem:

1 - Una mica de pa amb tomàquet, aquesta cosa tan senzilla i catalana, i que la resta del món encara no ha acabat de descobrir.

2 - Bona companyia, aquest és l'element essencial. Aquí podeu veure una representació del que pot ser bona companyia (tot i que ens faltaven algunes persones...): Gemma, Marc (també conegut com l'onzè leonardo), Valeria, Laura, Jordi, Júlia i Alba.

3 - Tot banyat amb una mica de cervesa (a falta de vi de la terra...). A més, ja que som al país de la cervesa ens hem d'integrar una mica, no? Una bona Calsberg passa molt bé... :P

Proveu-ho i m'expliqueu els resultats, ok?

Besitos a tothom!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Com m'agraden els ingredients... bé el tercer no massa, potser hauria de passar una temporadeta per Gal.les per acostumar-m'hi.
A veure si fem alguna cosa semblant quan tornis!
Muakis La tata

Anònim ha dit...

Hole!!

aki ho fem amb els mateixos ingredients xo el tercer el canviem x una ESTRELLA de tota la vida!!jijiji
Ja estem organitzant l'ermita, xo aquest any sense tu i sense Roser no serà el mateix, se us añorarà!!
ara es EASTER, n? u q? ara me penso q he fotut la pota...weno, es iwal, q estic espessa q tothom te vacances menos jo! :(

muas

Laia ha dit...

TATA: farem algo semblant, segur!!! I la cervesa la canviem pel que vulguis. Muaa!!

PATRI: no estas tan espessa nena!! Si que es Easter, si. I tranquila, que no ets l'unica pringada que treballa, que jo tambe curro. Nomes tindre festa divendres i dilluns, com si estigues a terres catalanes. Jo si que enyorare l'ermita!!! Muxu!

Anònim ha dit...

Hola Laia, no saps que contenta estic de que t'ho passos tan bé.A veure si colonitzeu a n'estos guiris que tant anar pel món i no coneixen gaire la bona taula i la higiene (m'ho ha dit ta mare). Enguany te perdras lo debut d'Arnau a les caramelles. Lo dia de Pasqua pensaré en tu,my godchild,ara en lloc de mona de pasqua vigila no n'agafos una de les altres, amb tanta cervesa.Kisses, la padri.